Reklamacija
Reklamacije prihvatamo u sledećim slučajevima: oštećenja prilikom transporta, isteklog roka ili isporuke pogrešnog proizvoda. U ovim slučajevima izvršiće se, uz vašu saglasnost, zamena proizvoda i „besplatno“ dostaviti novi proizvod ili vratiti novac ako je problem utvrđen nakon plaćanja pošiljke.
Račun
Prodaja proizvoda putem interneta ne podleže zakonu o fiskalizaciji i za ove proizvode ne dobijate fiskalni račun nego fakturu na vaše ime i dostavnicu na kojoj je jasno naznačen iznos koji ste platili + troškovi dostave, ako se naplaćuju.
Povraćaj proizvoda
Proizvodi su jasno i nedvosmisleno predstvaljeni, a pošto su podložni otvaranju i oštećenju od strane korisnika, povraćaj proizvoda nije moguć. Samo ne korišćeni tj. ne otvoreni proizvodi se mogu vratiti u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke.
Povraćaj novca
Povraćaj novaca vršimo tek nakon povraćaja sporne pošilkje i utvrđivanja stanja Novac ćemo vratiti u roku od 3 radna dana na tekući račun ili putem PostNeta na telefonski broj kupca.